Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 22, 2011

aktiviti my angel dikala bosan!!!

korang tengok je la apa yg dia buat k..ahakz! layankan jer dak angel nih


** nak try tpi ni muat ke x? besar sgt ke x ***

*** celoreng sana sini ** be a soldier *** pang pang..eh senapang mana..xper lah BB cow ada **


**** tengok..muat x bdn kita masuk kat rak buku nih *** solid mak noks!

**** xcersice kat stadium tmpt ummi kije..nek tanga turun tangga...** yah yah..yah...

*** pohon beringin** ups silap! wahai tiang besi.....tegaknya kukuh** hayunlah daku setinggi2nya ** bahye nak oi..kang boley jd super woman...terbang sana sini ****

+MuSiM kE ???+ ke sebab lain..hurmmm :-s

@@ bersusunnnn pills dr 3 tempat...yg dr pusat kesihatan tmpt kije aku dah buang dah @@@@
ahaks! masuk ni dah dekat sebulan penyakit mcm2 menerpa tubuh badan ini..alahai...
mulanya demam..igtkan demam ringan2 jerk..so p la farmasi..beli je ubt demam...tik tok tik tok...dah 3 hari x kebah gak...relex lg....tik tok tik tok..dah 5 hari..pun x ok lg..last2 p kinik panel..bg la segala mcm ubat..alergi ngn habuk doc kata...sbb aku nafas pun dah mula sempit dah..takot woo kene semput....

lepas 5 hari...x baik juga..badan dah dedar nih....mkn x lalu...huhuhu boley kuruskah??? nonononono...xpun! p la Kinik Kesihatan kat tmpt kijer....tujuan nak p amik darah....tgu ujian darah n air kencing..mana tau denggi ke hapa... M.A kata...hmm drh awak ni dah dijangkiti virus..V.I.R.U.S ??? virus apakah itu? kwang kwang...aku nk sebut pun xtau..virus pronoton bla bla bla ( mcm bunyi pra tonton filem pulak )...ni disebabkan...demam lama sgt..n air kencing pun dah der protien......bg la segala bagai ubat..bersusun lg ubt ..dapatla ubt asas + multivitamin + antibiotik & mixture pottasium nitrat..mlmnya aku pun mkn semua2 tuh..perghhh ubt yg natrium tu..MASAM GILEE x Hengat ko noks!..pedih urat murat mak ni...

esoknya....... bermula sesi muntah memuntah satu ari suntuk bawa ke malam......siap dah xley drive..balik ngn member..ngh duk relek2..pening...." woit1 ko benti tepi jap..aku nak muntah...buweekkkk !! @#&$ kuar isi perut yg mkn ptg td..." mlmnya pun sama....perut dah la lapo...p la mkn...baru 1 suap..rasa nk muntah..perut bunyi mcm tong kosng dah....
hasihhhh......farmasi dah tutup..nk beli ubt gastrik ( t dlm sangkaan aku lah )..

esoknya...p kinik anak aku....doc kata aku SUDAH kene gastrik!!! kesan dr ubatan2 yg x sesuai tuk aku...uwaaaa..kalah dgn antibiotik yg aku dpt dr pusat kesihatan aku....nipis usus mak noks!isk isk isk....lepas 3 hari..dah ok ckit...ubt dah abes..rs cam baek..tp perut msaih x sedap...mulas2 gitew...ptgnya ikut hubby balik jb..dgn plan ptgnya nk balik BP lak...tp tibe2 flatttt abes...sudahnya p pakar kt PG....check punya chechk....jeng jeng jeng...gastrik awak masih ada..dapat ubat lg..........mkn lg....

Now Alhamdulillah..gastrik dah beransur baik..mkn pun dah kurgkn dos..tp yg x besnya kene mkn 6 x 1 ari...xley skip wo..pedih ulu ati tau! n yg pastinya batuk n selsema ada lagi.........
akrg ni tgh minum Alpha Lipid..beli ngn Kak Mas a.k.a Khakhshopping.mudahan "diparengi selamet kabeh" <-- cr la maksdnya tuh...aku guna bahse jawa..hehehheeh
*** mencuba makanan tambahan baru ** b+ lah lg supplement aku ** Ahakz!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails