Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Nov 20, 2009

Pad Avail Beauty

salam....ari nih aku nak citer pengalaman aku jual pad avail beauty 3 tahun duluk... masa aku dok Pasir Gudang lg nih, aku beli pad Avail nih...so jd member...dpt ler diskaun nak li...so dgn niat nak kembangkan bisnes le konon2nya...n nak bg kesedaran pd kawan2 n pembaca2..aku amik ler inisiatif buat pamplet n tampal kat satu mall kat PG nih ler...
so ramai ler yg contact n nak cube...aku xcited ler masa tuh..maklumla nak bisnes kecik2...kat kilang aku dulu aku ler dok pomot kesana kemari...ahli aku x rekeruit ramai pun..cume custumer berderet la...

n satu ari tuh ada ler hamba Allah..msg kat aku n kutuk2 aku cukup..cakap mcm2...siap amik pmplet aku buang kat lubang tandas..masa tuh aku sedey gak..tp pastu aku pk..lantak ler..aku x amik port pun...gasak ler...

so aku biorkan jerk..apa lai..aku sebuk menjual ler...Alhamdulillah Rezekinya ada di mana2 kan...so aku pun guna pad nih bagus juga..la nih packing pun dah baru..ada kecik sikit...

masa aku cuti bersalin aku pakaim pad tuh juga...sejuuuuukkkkkk je rasanya.....n cepat kering gak darahnya....

so sesaper yg lum cuba try la n beralihla ke pad AVAIL beauty nih....di jamin Cap JEMPOL ( ibu jari tgn)...BAGUS!!!!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails