Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Nov 11, 2009

smart tycoon <-- plan terbaru dari TNPOD 8581

hmmm x der bende..cume tu ari kawan aku kira pangkat akak-akak ler, dtg jumpe aku..dia menerangkan pakej2 @ plan2 baru dalam smart tycon...HAI-O ler...sbb aku mmg dah jadi ahli..sbb aku seronok menjual jerk...nak menaj nih mcm lambat sikit....aku nih bg jerk apa..suh jual..aku jual..yg elok2 jerk, waima suh jual kuih pun aku nak...

yg aku nak share pasal plan smart tycon nih ada beberapa pakej katanya ;
1.pakej A = 5 Bio Aura ( BA ) = bonus bulan pertama RM 2K++
2.pakej B = 10 BA = bonus bulan pertama RM 4K+++
3.pakej C = 15 BA = bonus bulan pertma RM 7K
4.pakej D = 16 BA = bonus bulan pertama RM 7500

so pelanggan dibagi pilihan nak pakej yang mana...kalu nak profit tinggi amik yg pakej D..

pastu pangkat yg ada dalam HAI-O nih x banyak ada 5 jerk; yg mana kita der tengok ikaln bio aura kat TV3 & TV9 tuh sumenya der pangkat CDM = 41%
meh aku listkan pangkat2 n % yg die org dapat eh...

1. SM (sale Manager) = 21%
2.SSM ( senior sale manager) = 26%
3.DSM ( diamond sale manager )= 31%
4.DDM ( double Diamond manager) = 36%
5.CDM ( crown Diamond Manager) = 41% <----- pangkat last ler dlm perniagaan

nih... tuh jerk yg aku dpt terangkan sikit2..sesaper nak penerangan detel ley ler bitau aku, aku pas kat akak nih suh terangkan..dia "asler"..huhuh no phone dia:

0197507576 CDM Elmy..sgt baek n peramah..dia boleh menerangkan segalanya mengenai sistem ini... dan kepada sesiapa yg berminat untuk membeli produk2 hai-o boley hubungi aku di talian 017 7030085 ( kalu x angkat boleh mesej terus )


kalau ada yang nak beli terus di stokis2 berdekatan boleh guna number kad aku
nama : nor azizah bt arif
no kad: 430284
kalu nak jd ahli setahun bayarannya ahli sebanyak RM 30 sahaja dan anda boleh menikmati pelbagai diskaun dalam membeli produk Hai-o.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails