Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Sep 7, 2010

apa yang aku rasa sekarang?

apa yang aku rasa sekarang? yg pastinya hari ni aku x rasa seronok..x epi..x besh n segalanya...bukan sbbx der mud nak raya..ada..cume dah down..gara2 aku kene li hp baru..uwaaaaaaa...melayang la wet bonus aku yg aku dok pk nak wat li baju sampingan & kasut...uhuk! aku ni bukan la penggemar hp yg canggih2..ye ker? tipu arr...huhuhu...betul per...nak juga yg canggih2 tp x nak la pulak yg terlalu biasa..just midle...medium ..sudahlah..canggih sgt kang..x reti nak pakai lak..hehhehe

knp dgn hp lama aku?knp x epi nak dpt yg baru ( walhal sebelum nih pernah tepk nak angkat fon baru ?)hp lama aka dah kene jd tukul besi / jd pemukul besball.. mlm td kene tuang ngn air...gaknya la..sbb aku tertido..bgn je tau2 dah basah..
so pg nih x ley pakai dah...jd bengong.

jd aku kene la beli hp...cr yg murah2 jerk...uhuk..murah2 pun nak yg besh jugak aplikasinya..ngeh3
aku sayang kat hp lam sbb tu la besdey pesent dr bos walaupun hp dah 5 tahun...5 tahun?????lama tuh..model aku x hingat..aku tau hubby beli..n aku pakai..tp kali nih yg x beshnya..kene la li pakai wet sndr...hmmmmmm..melepas la apa yg aku hajatkan selama nih..adoi..tu yg buat aku rasa x besh..x epi.............

xper la...dah kejadian tuh tertulis & tersirat kan....aku redha...alhamdulillah..semoga apa yg aku keluarkan akan digantikan dgn sesuatu yg sgt2 baik..sesungguhnya Allah Maha Mengetahui...



model hp lama yg aku guna pakai dah bertahun2

model hp yg will be mine...tu jer kot yg aku mampu beli..nak i phone? BB? hmm belum lg.....


TAMAT...Itulah apa yg aku rasa..luahan hati.........

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails