Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Oct 5, 2010

syawal dah nak abes ekk..

salam petang selasa..alhamdulillah still bernafas lagik...
alhamdulillah beban tertanggung bbrp minggu dah beransur nampaknya..TQ Allah....nikmat mu x terhingga buat hamba mu ini...
sehinggakan kali ini aku kene sakit gusi....terlarat2 ke sakit tekak lak..n terus infection...pe lagi itu tonsel sudah bengkak la...so berdpan lagik la ngn segala mcm ubat....ye la nak baik mkn ubat + Tawakkal ye x...

apa la membebel nih.... actuali aku nak upload sikit la gambar raya.... x byk pun..gambar ngn adik beradik x dpt snap la..sbb masa raya ke2 aku n hubby aku kebzian masak tuk gathering mini raya reunion..adoi..boley gitew ekk....

k layan photo2 yg ada nih......

hasil nukilan..kuih raya dalam bakoool..ngeh3.. senang nak angkat ..hehheheh


family photo...kat umah sewa nih.....



aku & diera...g beraya umah adik mak aku..


vroooooooooooooooooooom...mau lumba ka?

xsyen jerk nih...kete tu bby ammar punya....

hehehhe ini saja dulu gambar raya ekk... nak upload byk2 dah x sempat.....nak blogwalking pun terpaksa que duluk...adoi..kije kat opis melambak2..hehehhe yerk jerk aku ni...
kakakakkaaka.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails