Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Dec 10, 2011

ToLoNg!!! Cam TongKang Pecah Wei ::

Tiada kata-kata secantik gambar yg tertera..huhu3...cabaran hari per1 & ke2 aku dengan my kiddos menghabiskan sisa2 hari berpantang lepas gave birth.tongkang pecah!!.

bosan stay kat kg lelama..aq amik keputusan balik ke kaw jajahan aku..saja nak try 2 minggu..gi pun next year naik kije..sama gak situasinya..aku lah ummi,baba,isteri & suami...( teringat rancangan WHI t/ari tadi... "PERKAHWINAN JARAK JAUH " HU3.memang sesuai la tajuk y dibincangkan hari ni..touching....still rasa bersyukur kerana aku masih ada sahabat2 yg membantu asepanjang bertahun-tahun ni..TERIMA KASIH SAHABAT YG MEMAHAMI JIWAKU INI
kala bersendirian dibawah bumbung yg disayangi..aku menangis kerana semuanya bersendirian..teman bicara ...ngan dinding je le..
la ni..teman gaduh big sista lar..baru 4 hari,...aku dah mula jadi mak tarzan..wahahah apa tak nya..tengok je lah gambo2 kat bawah nih...
menuntut KESABARAN yg tinggi..dengan perangai big sista..little beauty senang nk jaga..maklumlah still baby lg...
layanlah apa yg terjadi k...
hu3






HARI PERTAMA:: DINO SENIN aka MONDAY aka HARI ISNIN
 ::: kurang cantik ummi punya tempat tisu & runner :::tambahan aksesori dr my big sista :::

::: nampak seri sikit dengan baaaaasikal ( cara big sista sebut ) kuningnya ::ha baru cantik mi :: hu3

:: mi x berseri la meja ketapang nih :: diera tambah pastik ek:: <- ada yassin..diera baru siap ngaji ::

SAMBUNG LAGIK KAT HARI SETERUSNYA....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails