Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 15, 2013

Hari ini hari jumaat sy suka BIRU !

Alhamdulillah segala puji bg Allah...
hari ini sy diberi nikmat terasa hati n rs nak meleleh air mata
rasa hati dipaksa  keras agar tidak menitik di muka..hanya
dialirkan darah ke muka menahan hati sebak...
tak mengapa mmg Allah dah tetapkan ianya  begitu..
tak pe lah biar ku pendam n biarkan ia menjadi tanda tanya
pembaca ..mengapa kah?

Warna biru ...warna merah..warna oren dan di akhiri warna kuning!
sy suka itu semua...tapi sy nak tukar warna utama kepd warna merah
biar warna biru pd y kedua...sy cuba untuk tidak membiarkan pasangn sy,sy cuba untuk tidak selalu berkata ya ,saya cuba untuk tidak meninggalkan ,sy cuba untuk tidak terlalu romantik lagi..
boleh kah? Jika Biru bertemu biru..pasti salah seorang akn selalu ditinggal2kan ,dibiarkan..kdg kala kita ada waktu memerlukan...tapi yelah kita di tahap tak tau ke berapa  pentingnya kita ni pd sang biru lg sebelah..agaknya tunggu kita dah tak ada depan mata baru perasan semua itu..tp waktu 
tu tak berguna..di akhirat pun belum tentu boley bersama....

Sepanjang jalan waktu sy memikirkan sejak setahun lalu..apakah jalan ini y ditetapkan adalah y terbaik? adakah salah jika sy terus mencari sesuatu y sememangnya sejak sekian lama sy belum menemuinya?Pelikkan ? tapi itu lah y sy alami sekain lamanya..dan berakhir dgn benda y tak pasti juga ..Betul skrg ini sy hanya perlu berusaha sendiri memimpin dr sndr dan berharap agar didatangkan kpd jiwa saya perasaan y sgt2 tenang sehinggakan setiap detik saat itu sy hanya leka kerana Allah ..Biarla sy cuba untuk mengubah masa silam saya dgn melakukan segala kebaikan kerana sy tak tau saya mampu hidup berapa lama lagi...anak2 sy serahkan pd kuasa Allah ...
Agar hati2 anak2 ku menjadi wanita besi y mengagungkan Agama Islam y suci dan Taat dan menjadi sri kandi..Walaupun kdg2 aq rs terbeban seorg diri...beginilah dia org biru.
dalam hati ada taman ...Sakiti lah hati ku sesukanya dan aq redha..sesungguhnya KEINDAHAN akn terpampamg kelak............




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails