Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Apr 8, 2010

CuTi -CuTi MaLAysiA

wahhhhhhhhhhhhhhhh...nak cuiti..ye..ye..nak cuti... kali ni aku & my hubby with MLSHD nak p bercuti...lama tak bercuti...hehehhe

destinasi untuk tahun ni Kita org pergi PD, tempat kiteorg stay nama nya Corsa Chalet...hmm kalu tak silap la...

kite pergi berkumpulan...hmmm cume pergi dalam 10 family...kata huby kalau di ikutkan ramai yang nak p..tp last minute ada yang tarik diri disebabkan kekangan yang tak dapat di elakkan.

aku pergi bercuti tak lama..hmmm lebih kurang 3 hari 2 malam...
esok ( jumaat pagi baru gerak)..tu pun aku tunggu kat R&R..coz hubby dari JB & the geng...aku malas nak patah balik...dah la jauuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...better aku tunggu kat R&R...

k kengkawan...can cin cau.........................

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails