Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Apr 2, 2010

TQ ALLAH! ALHAMDULILLAH


Alhamdulilllah..TQ ALLAH!TQ ALLAH....aku cuba dan terus mencuba melatih dr lebih dekat kepada Maha Pencipta.Ya mungkin aku sebelum ini alpha,mungkin aku tahu tp tu la manusia sering MUDAH LUPA akan segala nikmatnya selagi kita masih bernyawa di muka bumi ini..

berbalik pd topik,sebenarnya aku nak berkongsi kegembiraan ku pd teman 2 readers, semalam petang selepas aku pulang dari fetch my little sweet heart,p la kinik sebab ku diberi nikmat rasa gatal2 1 badan...kene gegata lagi...la nih mudah betul aku kena...mungkin antibody aku x kuat...daya melawan penyakit alahan aku makin kureng n nikmat aku byk yg kene tarik...x boley kerap mkn seafood,ayam,daging n air sejuk ( wealaupun aku jarang minum air sejuk)..dan part yg paling beshhhh perubahan suhu! hohooo kalu sejuk sgt ke..ujan lebat + angin sejuk SURE la aku kene gegata...dah macam beruk aku tergaru2...aduyai...jwabnya ubat alahan sentiasa di sisi...dah mcm2 aku mkn nmpknya Allah memberi aku peluang baik hanya untuk seketika dan sure la ia akan kembali lg...( aisey meleret lak) ada citer di sebalik cerita.

Dan apa yg buat aku epi...sampai je rumah der surat bersampul putih,nyaris aku nak buang sbb kat belakang tuh der tulis superfood..aku tepk ..eh mana der aku beli2 paper,xkan company ni anta catalog suh beli2 ke...so aku letak dalam kete dulu..aku siapkan kije aku la..kuarkan beg2 dr dalam kete bwk masuk umah ( padahal si kecik dah mengaruk tahap gaban walhal mak aku ada temankan dia so aku wat x reti siap betulkan parking kete lg...

sampai je dalam umah aku teus bukak sampul tuh & tertera "TAHNIAH ANDA MEMENANGI HADIAH.......................... DALAM PERADUAN MENANG & MENANG LAGI"...aku siap termenung jap n surat tuh aku x bukak abes...last2 aku bukak ...sekali der logo company tuh..baru aku teringat last year aku der masuk satu contest...baru first time....x sangka rezeki menyebelahi...walaupun x menang hadiah utama..aku bersyukur sgt2...sapa nak bagi kan...tu la rezeki aku,anak n keluarga...

TERIMA KASIH YA ALLAH!KO PERMUDAHKAN LA SEGALA URUSAN KU DAN KELUARGAKU DI MUKABUMI INI YA ALLAH>KAU CUKUPKAN LAH SEGALA YANG HALAL BAGI DR KU SEKELUARGA DARI YANG HARAM.AMIN.........

tamat cite aku....ngeh3...tq sudi baca posting aku yg panjang lebar.... :D layan la picture ni ekkk

2 comments:

JijahJambu@Jj said...

wahhh ..seronok nye ... tahniah ;)

Mrs Reddy said...

hehhehe tq..jijah..muehehehehhehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails