Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 2, 2011

semuanya nak perfect..tp kadang2 terbabas..knp ??



pesal ekk? aku sememangya xtau nak tulis apa ..tapi yg pasti as a human semuanya nak perfect rite... xpe korang layan la gambar2 ni...





perfect saloon lah,dulu masa aku kecik2 ada ati nak buka saloon atau fashion butique..angan2.....


perfect face lah,cantikkan??? wajah yg cantik + mekap y mulus..haisshh..semuanya dari DIA SANG PENCIPTA KEJADIAN...




perfect tatto lah.. tatto???? korang yg muslim jgn gatal tangan buat tatto k.ahakz! aku tepek gak kerana mengkagumi keindahan IDEA yg ALLAH salurkan kpd pelukisnya.....indahkan ciptaan ALLAH MAHA KUASA,siapa KITA tanpa DIA.





tp y pastinya aku terasa sempurna dengan secawan " brown coffee " y di hirup dgn nikmatnya dikala ptg2 hari sambil menunggu waktu2 terakhir mau punch out.SUBHANALLAH, MAHA SUCI ALLAH,kerana aku masih mempunyai nikmat merasa keenakan air coffee ini....
ekekekekke ....

muakz!!!!!!!!!!!



dan bila nak publish post baru aku terperasan yg aku salah taip kat blog bisnes on9 aku..kakakakkaa tu y nak sempurna tp kekadang terbabas..lalalallalala..
itu pun kerana DIA juga..betul x...
kerdil kan KITA ????

^_^

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails