Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Jul 15, 2010

I LOVE MY MOM! walaupun dia begitu




Oh ibu.....engkaulah ratu hatiku......kenapa aku tulis cenggitu ekk? bukan apa..td pg sedang khusuk mendengar HITz.FM..terkesima dengan seorang caller..menceritakan hal ibunya...yg persis seperti TABIAT ibu ku...nak tau apa.... pg td talk show..ceh mcm talk show tV pulak..padahal kat dlm radio... Tajuk pg ni berkenaan dengan cant,throw the stuff...collecting some stuff..lebey kurang cenggitu la...
yang membuat ku terkesima dimana sorang caller menceritakan yg habit ibunya yang suke collect sampah dr basket dia...so ibunya akan asingkan brg2 yg boley recycle..macam cans,boxs,bottles...reason?? no reason..hmmm tp ibunya kata boley recycle those thing..huhuhuhu mesra alam ibunya nih..........tu yg aku nak citer..memang terkena kat btg hidung sendiri...sebab mak aku pun sama...aku selalu check basket dlm bilik aku..eh rasa mcm ada sampah n botol..tp mana sume p..mula2 aku pk owh dah buang ke tong sampah besar kot...sekali last week kemas2 bilik belakang ...ha amik ko..botol bersusun cantikkkkkkkkkk punya.hadoi! aku tanya nak buat apa...aku pun kumpul gak tp jual...
mak aku kata....dia simpan air masak byk2....boley buat minum tengah2 malam bila rasa kehausan..ye la mak..suka hati la...abes tin tu? kotak2 tuh? huuhu tp bagus gak..nt dah byk ley la aku jual..:D


alahai..mak..mak...last2 aku biarkan jer la...nak mcm mana dahperangai dia mcm tuh.............apa2 pun dia tetap ibuku yg amat aku sayangi.....ayah ku??? dalam diam dah nak jejak setahun..raya tahun ni genaplah setahun..terasa baru semalam aku berbual ngannya.......
AL FATIHAH buat arwah ayah ku.........



...................................................... T.A.M.AT...............................................

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails