Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Jul 7, 2010

TAUHU PETAK @ TAUHU POKET MY VERSION


















hai semua...hari ni break dulu cerita pasal KENANGAN DI USM PART????? sebenarnya byk chapter tp belum sempat nak cerita...taip ye..tp save dulu..belum publish lagik...
apa2 pun aku nak kongsi dishes yg aku buat tuk berbuka semalam....resepi asal dr ARAH .cume aku ada tukar ckit,nama pun aku tukar dari TAUHU POKET pegi ke TAUHU PETAK! :D..maaf ye KAK IJA..ajez buat yg xpres yang mana udang fresh tu aku tukar dengan udang kering yg dipotong2 dan rendam seketika..dan daun ketumbar tuh...aku x tau rupa bentuk dia camner..n aku carik x jumpe..so aku tukar dengan daun bawang..... kalu guna resepi asal sure abes sheedap punya...yg aku buat ni pun sedap tau! :D ceh! puji dr sendiri lak....ye la ..aku ni x suka makan tauhu...lagi2 la tauge..tu yg kalu tauhu sumbat ada depan mata aku buat x reti jerk....naseb la ada resepi dr dapur kak IJA...so terbukak la selera aku..huhuhuhu...makan 2 ketol..tanpa prejudis!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails