Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Nov 1, 2010

manusia...aku..tersepit...serba salah...


salam petang2 hari....aku hanya berkongsi perasaan duka sedikit...2 minggu aku rasa sgt mencabar kewibawaan aku sebagai insan kerdil di muka bumi Allah...aku hanya ingin MENITI RASA GEMBIRA sedikit..tp bukan semuanya indah..dalam gembira pasti terselit sedikit duka...l.hmmm..

aku sedih apabila ada segelintir manusia yg x MAMPU menunaikan janji...sgt2 sedih..dan kala ini aku terjerat sekali dgn janji mereka kerana aku juga berjanji kpd yg empunya jiwa raga 1 & 2 di atas janji2 mereka...berkali2 soft reminder aku hantarkan...konform mahu..cukup bulan setel..tp sehingga kini???aku tahu mereka semua itu sgt2 bz..tp janji harus ditunaikan....pd aku mungkin aku rasa x apalah...tp aku risaukan perasaan jiwa raga 1 & 2....bagaimana persepsi mereka terhadap kau..terasa aib pula aku... :'(

maka dgn ini aku sudah terjerat juga dgn janji2 itu,harus aku langsaikan..itupun aku dah paid half pd jiwa raga 1 tetapi jiwa raga 2??? masih minta tangguh..malunya aku....aku rasa bersalah pd empunya jiwa raga 1 & 2...maafkan aku...biar aku sendiri yg melunaskannya...
Jiwa Raga 1 & 2..harap bersabar yerk...semuanya pasti berakhir dgn kegembiraan......

kes ke 2...aku x tau Fb aku boleh pula kene hackd..beberapa kali aku nak log in x dapat..bayangkanlah 3 kali aku tukar pasword..sehinggakan aku bubuh yg pelik...kepala hotak aku lak yg sengal nak menghingatkannya...sekarang ni ,meleret pulak ke acc yahoo aku..sesungguhnya x boley log in...adoi...sgt2 sedih..hari ni aku try log in lg..GAGAL! sampaikan yahoo centre locked email aku untuk tempoh 12 jam..besok la jawabnya aku kene try....segala soalan yg di setting kat acc yahoo...aku dah x ingat sesungguhnya...maklumla emel tu aku pakai dah dekat 7 tahun..mana la hingat...nak buat emel baru? mcm mana pulak dgn blog aku...dah terang2 guna emel yahoo kan..

YA ALLAH...BANTULAH AKU..BAGI AKU ILHAM NAK SELESAIKANNYA MCM MANA......TQ ALLAH MENEMUKAN AKU DG MASALAH INI
...AMIN...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails