Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Jun 15, 2010

~Doakan kami ye!~ pergerakan bermula..wait for me!!~~

diam x diam dah cukup 3 minggu aku n geng trenning bola! huh! debaran makin terasa! huish! dag dig dug dada nih!!mcm lagu dangdut la..ala lagu haiza tuh...ingat x? " dag..dig..dug! di dalam dada" itu jerk la yg aku ingat....heheheh

ikutkan malam ni dah bermulanya pergerakan ke USM...esok pagi InsyaAllah sampai la..harap2 tidak ada apa2 berlaku sepanjang perjalanan pergi & balik....amin....

aku n gengs akan berkampung di USM dari 16/6 - 26/6..huhuhu 10 hari..
kat sini la pengorban n cabaran mental woo.....tinggal anak n suami n mak..
alahai..td tengok si kecik...sayu jerk hati aku..ye la mr hubby dtg amik si kecik,mak n kete kesayangan....alahai...hancur luluh jerk rasa hati ni..rindu bertauttttttttttt....

tp x per..aku galas cabaran tuh demi anak,suami n mak..& seharusnya...kerana mu universiti...cheh!

chaiyok!chaiyok!chaiyok!


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails