Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Jun 9, 2010

apa nak jadi..kelakar pun ada..hahahha

ibu jari tergeliat....tu la permulaan cerita aku...puncanya??? jeng..jeng..jeng...semalam trening tektikal tuk futsal..pasal aku jadi keeper...nak dijadikan cerita ..aku salah step nak tepis bola..pergh...ibu jari aku tergeliatla kebelakang..harusss berhenti kejap..melayan sakit...pastu stop terus x men..sbb sakit teramat sgt..aduyai..padan muka aku...balik nak pegang gear keter pun sakit..pe tah lagi nak genggam..nak dukung diera lagi..nak belanja lagi..huh! ni la nasib aku yg suami duk jauh..PJJ la katakan....
tu semalam punya citer yg sakit la..pagi ni cita sakit tp ada rasa malu n ada rasa nak gelak...adeh!..pg ni aku hantar diera p umah ibu dia dulu..kebiasaanya aku singgah tmpt kijer dulu baru anta diera..so ari ni sbb kuar awal n isi minyak so takut terlmbat,aku hantar diera dulu.pastu baru p slide masuk kijer...masa nak turun tangga tuh aku dah beware..sebab tengok langit x der la mendung sgt..tp ujan gerimis..so korang dah boley agak la apa bakal terjadi..huhuhhuu..aku tergelincir kat lantai mozek tempat aku slide attendance aku..huhuh x tinggi mana pun..just ada 2 steps jerk....step per1 mmg tip top ..ok! step kedua hahah aku terus meluncur laju..jatuh..kedebub!adui! yg paling besh..aku masuk longkang!hahah sakit gaban sei keting aku dua2...time tuh lak tengah ramai org..nak ketawa ada..nak nangis pun ada sbb tahan sakit..kalu kene longkang yg dalam..haruss patah kaki aku...dah la nak trening bola pg nih...aduhai...nasib..nasib....huhuhuhhu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails