Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

May 31, 2010

cis kek strawberry ....



salam semua...alhamdulillah setelah bercuti 3 hari dapat la aku melaksanakan aktiviti aku bersama anak & suami..semestinya...p umah abang aku yang sulung kat taman perling tuk meraikan majles perkahwinan anak saudara aku...kira bag aku sambut menantu perempuan la nih...

so sabtu lepas..x tau nak buat ole2 apa aku buat la kek kukus coklat & ciskek strawberry ...
kek kukus khas tuk suami .....n ciskek starwbery tu khas buat kakak ipar aku..1st time buat tuh...aku pun lupa nak tanya kat kakak ipar aku mcm mana la rasanya....

korang layan la ekk..
resepi aku cedok dari dapur mama tomei dan kat dapur kak hana pun ada.....resepi tengok kat blog die org la ekk..kakak2 ku ..minta halal resepi ekk..( huhuhu dah buat baru minta halal..uiks melangkau adat tuh..kakakkaka )

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails