Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

May 27, 2010

Cucur Sayur mariiiiiiiii !



salam semua..N3 hari ni aku nak cerita pasal sarapan pagi tuk kami bertiga hujung minggu lalu...nak masukkan dr itu hari x menyempat..ye la sekarang ni aku dah mula trening bola pagi n petang....so tengok pd keadaan..disamping tu juga dok sebuk mengupload brg2 kat -<@love closet@>-
menu yg sangat mudah untuk di buat..JEMPUT-JEMPUT SAYUR..aku juz guna beberapa jenis sayur jer...ala asasnya pun sama mcm buat jemput-jemput kosong..tp hat ni sayur bergantung apa yang ada dlm fridge masing2 la...:D..



Bahan -bahan sayuran

1 cawan carrot yang sudah di sagat halus
1 cawan bunga kobis hiris halus
1 cawan sawi hijau racik halus
1 cawan bawang besar hiris baji
1/2 cawan ikan bilis yg sudah di kopek
2 biji lada besar hiris halus

Bahan-bahan untuk bancuhan

1/4 sudu teh garam halus
1/4 sudu teh baking powder
1 cawan air panas + 2 cawan air sejuk
tepung secukupnya
1 biji telor

cara- cara

** bancuhkan semua bahan di B
** gaul rata
** masukkan sayur satu persatu..
** gaul rata...dan sudukan untuk di goreng..
** dah siap goreng angkat n tos kan..
** dah tu susun dalam pinggan...pastu
**boley ngap bersama sos kegemaran...\
hehhehehehhe :D



TAMAT..............

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails