Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

May 18, 2010

TaNah RunTuh???? kat dapur aku.....



minggu lepas saje melayan kehendak husband... tetibe ley request ciskek..huhuhuh..aku tak pernah membuatnya..apatah lagi mencubanya...ye la..kekangan masa..asek duk melayan si kecil sendirian... kebetulan minggu lepas balik kg mertua di muar...ada Yasinan ( tradisi minggu2 kat mana2 kampung akan diadakan bacaan yasin beramai2 mengikut giliran)...so last week giliran mak mertua la...so we all balik kg...konon2 nak rewang...tapi aku??? celam celum jerk la kat dapur bergilir dengan hubby...si kecik diera x mo jejak tanah ( duduk ke merangkak ker kat umah mertua aku)...jawabnya kami bergilir la mendukungnya... petang sabtu MR HUBBY request suh buat ciskek dah 2 kali cakap..xtually dr ari khamis dah cakap tp just ckp sedapnya mkn ciskek..so aku berkira2 mengambil resepi dr dapur kak naemah... sebab terkenankan oreo ciskeknya...pastu mintak resepi dr dapur sweethoney ....pastu minta juga resepi dari dapur kak ina ... tengok sampai 3...tamak..tamak....
last2 guna pakai resepi dr dapur sweethoney...cume tambah oreo....semangat nih nak buat...so mr hubby pun tolong pukul segala bahan2 yg aku masukkan.... pe lagi bakor la... selepas 1 jam baking...jeng..jeng..jeng...............tink! kek siap di bakar ...huhuhuh..masa dekat2 nak abes masa mmg nmpk cun naek...sekali dah cukup 1 jam...harusssssssss jadi kek la..tapi..tanah runtuh wei....mr hubby tengok pun..aiii..naper jd mcm ni...ntah.... xper2...nt kita pikir mcm mana nak kasi tambak tanah runtuh nih...esok pg lepas kuar dr fridge...kami be2 memulakan tugas2 khas mendeko apa yg patut...pastinya hasil keras tangan mr hubby la.... xcuali...oreo ciskek nih khas tuk ibunya...sajer nak buat kek sendiri tp pe kandaya..hasilnya sebegitu...xper la first time buat...pasni kene buat lagi..sampai jadi...perbaiki mana yang patut... mak mertua aku kata...sedap la dik.....huhuhuh kembang kempis kami ber2..wakakkaka












































No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails