Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Jun 29, 2010

kenangan USM part I

salam semua...lama x menaip di blog nih...almaklumla cuti lama...10 ari gitew...10 ari di USm banyak kenangan..masam manis..ragam manusia yg singgah di mata...

aku juz nak berkongsi pengalaman ketika berada di USM..aku x tau nak buat berapa part..tp untuk permulaan aku buat part 1 dulu la...kita tengok berapa byk part yang akan di bubuh di setiap keluaran muka depan saputanganmerah nih...

perjalanan lebey kurang 10 jam dr selatan tanah air...tiba di perkarangan asrama USM jam 8.30+++ am....yang aku ingat nama tempat tu SAUJANA..memang betul2 saujana mata memandang..sebab terleak di kawasan atas bukit berhadapan dengan pintu belakng USM....teruja..sbb aku terpikir..waduh! bisa sakit kaki ini mendaki kaki bukit..tp x per..kata atlet..mesti kaki kuat..kakakka :D

siap turun2 barang segala bagai..berangkutla ke urusetia yang sedia menunggu kat kafe asrama tersebut...urusan kunci selesai sudah..nak tengok bilik pulak...sampai di bilik..wah....luas! tu la yg keluar di kotak pemikiran aku...tengok katil der 2...mmg mcm kat asrama lama aku dulu2 lar..tp lantainya luas..sehingga boley susun tilam bujang kat lantai 2 keping ..( ceh mcm roti jerk kan...)
pe lagi..lincah2 kemas segala bagai..n p mandi...wah! toilet luas n terang <-- tu yg pasti..x der la suram sgt....lepas mandi aku pun pergi tido..untuk merehat2kan badan....masa nak lelap tuh...mulalah..teringat suami...ceh! rindu lak katanya..kakakka...paling utama mestila teramat RINDUUUUUUUUUUUUUUUUU kat si kecik comel tuh...mcm2 terpk..balik nt mcm mana..dia nak ke x ngn aku? nak menyusu lg ke tidak....huhuhuhuhuh........


** penempatan kami...ni la tagline dia...DESASISWA SAUJANA


** saujana mata memandang...nama pun blok saujana..hehhehe
**** sesi pemunggahan segala bagai bentuk bagasi ke asrama............













&& ihsan gamba di celok dr FB kak mimie..hehehhe &&



BERSAMBUNG~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails