Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Aug 6, 2010

~ Bercanda Di Tepian Padang ~~ :D









petang2 cenggini aku x tau nak cerita apa..badan letih..mata ngantuk nih...beru terinagt nak upload citer itu & ini sambil2 tu nak blogwalking ..lama sangat2 x mengunjungi blog kawan2....rasa RINNNNNNNNNDU sgt2 nak baca xtvt dia org..



ok paper pun aku nak kongsi sedikit keceriaan & kegembiraan pd teman2 semua.. ni la xtvt kami setengah hari bersama kawan2..maklumla sambutan hari keluarga tahun ni di buat kat tempat kerja aku...Group kami adalah gabungan 1 Fakulti + 2 Pusat = diberi nama BINGKA. x caya tuh baca gambar kat banner tuh..kesemua2 team diberi nama berdasarkan sumber inspirasi kuih tempatan di johor nih..ada kuih nagasari,epok-epok,seri muka & etc..






n citer paling besh aku kene cr org tuk jd tukang sorak..aje.. ke haru biru aku nak cari org dgn diberi 2 hari...lagu lg..org lg..step lg...hasilnya X DAN nak buat...muehehhehe..aku belasah lagu pengakap mana ntah yg di celok dr tenet..minta halal lah ye...last minute beb...credit to my buddy Ikin...shes everything lah...!

time hari kejadian..aku tarik saper2 jer yang rasa boley join sekepala..aku ajak yg lain..memanjang x boleh & ada kekangan ...hangin & bengang gak..tp bende tuh ilang bila kite org buat trening yg aku rasa adala dlm 15 minit..& kemuncakknya bila tetibe KETUA PTJ2 dengan slumbernya join..nak tau yg mana..korang tengokla dlm gambar diatas yg pakai baju kaler cream cair.. TQ Prof! u olls mmg sempoi compare the others!


seterusnya acara sukanneka la..aku n geng men buh jerk apa yang ada...mula2 acara sukanneka..nt korang tengokla gambar2 yg tersenarai...
futsal kaen batik..antar 2 group ..bingka 1 & bingka 2..

Bingka 2 sdg syokk tgk team lain main...


bingka 1..asek terjelopok jer dalam lecak...

pastu acara topang kayu..huhuh bdk2 ni harammmmm x gerak..kayu berat...korang layan ekk..last2 pertandinagn dijadikan sebagai ..sapa yg dapat gerak ckit kedepan..huhuhu


Bowling bola ragbi...pinnya?? botol harus..hat ni aku masuk tp x kene lngsung..x der talent men bowling cenggini la upanya..memanjang try x kene..muehheheh


sepak raga kain pelikat..lalalallala..hai kain pelikat lalallalala...

spinning gasing.uwaaaaaaaaa ni la acara yg aku tunggu2 nak test spinning gasing x dpt..coz kaum adam dah conker..aku baru nak try..tp dek kerana lambat sgt..aku cabut amik BB aku...uhuk...



tp korang perasan x/ sume baju oren / kuningkan....team2 lain adagak..tp yg pasti Team Bingka banyak yg memonopoli so hasilllllllllllllnya.......... jeng..jeng..jeng..........

*
*
*
*
*

EH BUKAN. NI HADIAH GAK..TP RATA2 TEAM BINGKA BANYAK YG DAPAT..DER LAGI...



*
*
*
*
*
*
*
*



T.A.M.A.T SUDAHHHHHH.. :0

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails