Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Aug 5, 2010

3 days at 5 times in a month August!

*fengshui pasal kedudukan rumah.....*



*fengshui pasal The black hat seck map *


salam semua...pe kabar kengkawan2...rasanya dah lama bebenor x update ruangan ini...sume gara2 kepala pusing memikirkan hal2 yg bukan kerja hakiki..adoi! tu la pdahnya dapat job last minute..so saper harus dipertanggungjawabkan bila kerja yg dibuat x memenuhi spepefikasi yg dikehendaki...aku juga dapat nama kan..kan..kan..so asal boh jer la jawabnya...
ok2..ni nak citer pasal sesuatu...

pg ni aku check emel dapatla emel seperti tajuk citer aku tuh..tengok kalender mmg betul...ni just kepercayaan fengshui la..
so aku try cari2 pasal info feng shui ni....sbb nak titipkan sekali gambar2 fengshui..yg aku jumpe lain lak..x per..boleyla janji kepercayaan fengshui ye tak... ni aku titipkan pasal hari yg ada di bulan ogos yang katanya berlaku dalam 823 tahun sekali! fuiyooooo....umur kita pun x jejak sampai cenggitu kan... bacalah info2 ni sume..tp ignorekan ayat yg pasal duit tuh...sbb kita pun ada kepercayaan sendirikan...kalu terjadi pun..itu hanya kebetulan yang berlaku dengan Izin Allah.

"FYI, This August 2010 has :-
5 SUNDAYS
5 MONDAYS 5 TUESDAY

ALL IN ONE MONTH Interesting facts for this month of August 2010. This only happen once in 823 years . These are money bags, please pass to 8 good people & have money in 4 days. Based on chinese feng shui. "

boley juga jengok web ini untuk bacaan

Click Here




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails