Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Aug 9, 2010

hepi 2nd annivesarry ~ 8/8/2010~ part 1





kecik je gamba kan...nak upload picture2 yg celebrated annivesarry x dpt lg...ni gara2 Mr hubby lupa nak save dlm pendrive mlm td la nih...pg ni check x der lak..igt nak xhare ngn kawan2 semua..hehhe...

diam x diam dah 2 tahun kami bersama.....huhuhu ye ke 2 tahun..atas kertas ye..tp aku rasakan mcm suku tahun pun rasa x sampai..sbb kami duk berjauhan..hujung minggu jer jumpa ..tu pun kadang2 Mr hubby kene kerja @ on call..huhuh mmg x dpt balik jumpe anak isteri kan...
tapi itu x menjadi hal...sebab..kdg2 aku sentias aberkata2 dalam hati..InsyaAllah suatu hari nt pasti ada kebaikannya..jgn takut..Allah maha adil & saksama.

xpe la aku masukkan gambar2 kenangan perkahwinan kami yg x seberapa nih..konon2 mengimbau kenanagn lama.....1st anniversary x sambut sbb dok sebuk persiapan nak sambut bb..hehhe so just wish jerk..tahun ni alhamdulillah niat suami tercapai..nak sambut 2nd Annivesarry + IN ADVANCED befday si kecik comel MLSHD yg per 1...

ok layan dulu gambar2 kenangan ini ekkk....hehhehehe

banner..xcually aku nikah time tuh 08/08/08
aku punya sukalah denagn nombor 8..huhuhu org cina kata ada ong ma...
huhuhuhh

ni masa kat butik andaman e qseh..mas ani test mekap & tuk amik gambar banner..


ni masa hari receptionnya kat belah aku yg temanya Javanese In Gold ConcepT~
serata alam aku cari baju jawa kaler gold nih...last2 jumpe kat tangkak..hehehhe
credit to cikgu fiee ..pak andam aku yg besh + krew2nya yg hapening!


~ ha ni la kek 2nd annivasarry aku semalam yg di tempah khas dr dapur sweet honey .... kredit to her..sedap beb..sempat la aku pomosi kat bdk2 MCD semalam.tema kaler oren..








No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails