Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Aug 24, 2010

Hobi bulan puasa...just suka2....



salam semua...selamat berpuasa..ptg ni saja blog walking umah kawan2 nak tgk resepi tuk disantap ptg nih...

ceh x der kaitan pun..sebenarnya n3 untuk puasa yg ke 14 hari nih...aku nak share aktiviti yg aku buat masa free 2 time lar...x der buat apa pun..selain menjalankan bisnes promosi brg2...rajin kan aku...ala saja suka2....

kali ni nak share pasal hamper raya atau pun hamper BUKAN untuk raya..saja2 melayan otak dari nak menghantar isyarat ke mata suh tdo.. :D .lg pun nak tgk kreatif inovatif ke idak lg otak aku nih..hehehhehehe

k layan ekk gambar2 hamper nih.. ^_^



hamper 1
Harga ikut kuantiti biskut ;yg ni ada 3 jenis biskut x 50 pcs + 1 jenis candy / coklat /kacang tumbuk iran.....
kalu nak lg murah...so kuantiti setiap jenis biskut akan dikurangkan...cth dr 50 pcs boley jadikan 30 pcs la..yg ni rege dia RM 90...

hamper 2
yg ni hamper VIP ...material tuk bakulnya aku gunakan still
harga pun ikut kuantiti..yg ni aku buat RM 70



hamper 3

yg ni yg biasa2 jerk...rege RM 60 ...ada 2 biskut x 50 pcs + kek buah ataupun kek coklat...

hamper 4

ha yg ni yg palinggggggggg simple..tp harga agak berat ckit..maklumla kuihnya 4 jenis...tu la yg dimaksudkan dgn berat..hehhehehe...harga yg ni RM 85..tp boley down sampai RM 40 ikut kuantiti biskut juga...




ENJOY! nantikan mini2 hamper bawah RM 50... ^_^

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails