Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Aug 16, 2010

hepi 2nd annivesarry ~ 8/8/2010~ part Last


salam ptg2 ramadhan...Selamat Berpuasa...diam x diam dah 6 hari kita puasa...sebetulnya hari ni aku ada kursus..tp dek kerana dah x paham....belah ptgnya aku x joint....Dulu subject tu paling besh..pasal Magnetic Field..tp dek kerana dah bertahun2 tinggal..harusss bila masuk part dalam2 ckit..aku dah blur2...hand on lambat pulak...ni teori kan..

k ari ni aku nak n3 pasal picture2 annivesary kami..ni past last la sng citer....aku just masukkan gambar....N3 pasal besday si kecik tuh harus aku tayangkan masa date lahir dia 27/8 nih..hehheheh





time nih kene bg ucapan...aku terkejut n x tau nak ckp apa..ada x der..terima kasih n jemput makan..mr hubby x mo ckp..segan..adeh!

sesi nak potong2 kek..der 2 bj....

potong time...yg paling xcited harus...Si Hadirah la..wawawa


tu dia...fondent patung laki n pompuan..huhuhuh cian kat as..kene uli menguli...tq ass.. muah!

Posing ngan si kecik....

eh mana gambar aku ngn Mr hubby ek??? huhuhuh belum upload..lallalalll
nanti aku upload tuk penghujung n3 ini ekk..


can cin cauuuuuuuuu

:")




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails