Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 18, 2010

Aku GembiRa !

Alhamdulillah..pencarian aku akhirnya berketemu..( betul x ayat ni )..seharian aku surfing internet jer sebab nak cari homemade chock..mula - mula aku dapat yg area KL / bangi jd jauh2..husband aku sure x lepaskan..dia x ckp x kasi cume cakap..jauh sgt..x der yang dekat ker? so sebagai isteri kene faham la ayat tuh...
akhirnya aku jumpe blog ini...seronok x terkira..suka sangat-sangat...ingin belajar dah lama cuma tu la..belum di beri petunjuk...akhirnya aku jumpe juga..InsyaAllah bila di murahkan rezeki dan kelapangan aku akan sampai juga untuk mempelajarinya....untuk dr sendiri semestinya..dan insyAllah untuk orang lain...
Syukur Ya Allah.........................


2 comments:

beeskul said...

ko nak pi bila???cam best je..sbb aku anto ceklat..bleh la ada kawan nanti..hehehee

Shipudden said...

hehhehe aku plan mcm nak p bulan 3 nih....tp kene tgk tarikh tokey tu la....paper hal kumpul wet dulu..heheh

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails