Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 18, 2010

Cempedak Goreng Mak...


hmm dah masuk minggu ke 3 mak duduk dengan aku kat sini..kesian..sebelum ini duduk kat kg itu pun xtinggal kat rumah arwah bapak aku.Dia tinggal bersama dengan pakcik aku, xbetah ( serasi ).Sudahnya aku bawak duduk dengan aku,walaupun menyewa dengan kawan...mujur housemate memahami..sayang mama G ( jolokan untuk dia selepas aku bersalin ).

bukan apa aku cuma nak cerita yang sarapan tempoh hari mak aku buatkan, Cempedak Goreng ..terangkat la..walaupun sebelum ini kat gerai-gerai tepi jalan ada jual kan..tapi tu la xsetanding mak aku buat..air tangan mak la katakan....dia masak sayur bening ( sayur masak air ) pun sodap itu bah.....memang bertambah-tambah makan kalu kene dengan sambal belacan...hehehheh
korang layan la gambar cempedak goreng mak.....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails