Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 9, 2010

apa yang aku lakukan hari ini?

salam semua....sebenarnya banyak gambar menu masakan yang aku nak N3..tapi tak boleh..because my h/p cable was left behind at my husband house...so tak dapat nak share indian food with you all.. hehheheh..tak apa..InsyaAllah..aku akan masukkan cerita dan cara masak pada N3 masa akan datang..

Jadi hari ni aku banyak spentkan masa aku pada kerja menggodam blog... baru belajar katakan...sebelum ini pun sudah lama tidak berusik.so hari ini aku cuba upgrade & update sedikit demi sedikit...harap sahabat semua enjoy ya....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails