Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 24, 2010

$$$$$$$$$$$$$ need money??? try this!

apa yang aku fikirkan waktu-waktu ujung bulan nih? apa lagi mesti lar duit!@wang@pitih..huhuhu gaji dah masuk awal bulan tempoh hari kan..so masa tuh dah x berusik duit kat bank..tunggu hujung bulan baru nak bayar itu dan ini...

semalam aku di perkenalkan dgn satu progrem thru FB, namanya infinity downline,orang gila2 buat @ jana pendapatan kewangan dengan serendah RM 100 @ $25.hmm aku dah join..bila dah join mestila banyak harapannya..ateast balik modal dah kira ok kan...dulu aku pernah join buisnes yang bermodal tinggi,beribu riban juga la habisnya..tapi hasilnya KURANG memberansangkan..ye lar mungkin aku malas kot..x boley nak salahkan orang lain kan walaupun macam ye..

berbalik pasal progrem baru yang aku join nih,pastinya ramai yang mungkin dah tahu kot..
tak aper lar untuk sesaper yang berminat nak cuba boley acces link nih terus
DI SINI

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails