Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 24, 2010

sakit lutut! arghh!

hai all,
lama x buat-buat cerita kat sini,heheh banyak nak cerita tapi apa kan daya..keadaan x mengizinkan,aku dilanda kesibukan,banyak la..yang paling penting waktu terdekat nih sukan staff la..semalam aku trening futsal, mungkin kurang streching agaknya,lepas main nak warming down..so lepas tu aku duduk terus berdetup bunyi lutut kiri aku..perghhhhhhhh! sakit gila..sakit... so aku try bangun semula..pun sakit juga..tp jalan x sakit sgt..bila kat umah nak bangun ke nak duduk ke nak baring ker..sume sakit..tu la sakit cari sendiri kan..nak p klinik nak buat fisio malas la pulak..tapi sakit..huhuhu
dah tuh pagi td ada xcident pulak..kete manual lak tuh..lagi betambah ngilu n sakit le lutut aku..ngehehehhehehhe

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails