Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 10, 2010

iNGiN mENcUbA mAsaKAn JePuN.....mEStI....

Hari ini aku cuma ingin berkongsi aktiviti aku pagi ini,lepas hantar baby Hadirah ke rumah ibunya,aku masukbilik dan pusing keliling,tengok2 apa yang patut..dan seterusnya aku mengadap PC...tujuan..ari nih nak cari menu korea atau pun japan...search punya search jumpa juga blog akak ni. blog hana family...so tengok2 la menunya..

teruja tengok menu Chinjorosu . Nasib ada blog kak hana..boleh la aku faham..kalau di berinya buku tulisan korea atau jepun... konform habis aku tak tau nak membacanya..hmm kena ada inisiatif belajar bahasa jepun ..dulu Kerja kat Kilang Jepun pun cume 3 bulan jer,itu pun cuma faham sikit-sikit..tapi setakat mendengar sahaja..belajar mengeja..haram tak tahu..eh apa ke melencong jauh ni..aduhai...

Ber balik semula ...Bila tengok bahan dan cara masak nampak mudah..Kena Cuba ni....tapi tuk menu makan malam nih aku nak cuba buat KURIMU SHICHU @ dalam bahasa inggerisnya Chicken Cream Stew...kebetulan kat fridge rumah aku ,bahan yang dinyatakan semuanya ada...huhuhuhu pe lagi boley try ni...tapi untuk N3 nanti dulu...Sedangkan Indian Food yang aku buat last week pun aku tak upload lagi...hehehhehe

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails