Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 5, 2010

kek coklat badam kukus


hai sahabat semua ..hari nih nak share apa yang aku buat tempoh hari..lagipun hujan di luar..jadi tengok blog dan tulis ...maklum lar da lama tak hujan petang..hehehhe ...sambil melihat blog cupies yg ada di seantero m'sia nih, sambil berangan nak buat..tapi tak tahu bila..:D
apa lagi perut mula rasa lapar dan nafsu makan pun mula lah bergejolak..tak tahan tengok cake cup tuh..huhuhuuhu


N3 kali ini kek coklat badam kukus. Aku cuba buat baru2-baru nih,cuma tak berkesempatan nak N3 kan...hmm masa tuh bosan menunggu hubby pulang bekerja so cuba -cuba buat.. ( mmg saje pilih dekat2 time dia nak balik kije sbb nt dia boleh tolong ) heheh :P , so kita buatla ...resepinya sama seperti kek coklat kukus yang biasa tetapi kali ini aku tambah badam hancur dalam adunan tu...sajer nak tahu macam mana rasanya..mungkin ada rasa lemak badam ker.. di samping penambah baikan kualiti kek kukus tersebut...org kata , kek kukus kan senang hendak buat..ya..mungkin bagi yang dah biasa buat..bagi aku .bende baru...maklumla sebelum ini tak pernah penah buat,semua order jerk..:D...kira yg ini 2nd trial eijot..yang mana belajar melalui instruction yg diberikan oleh kawan...so try n error lar....tang topping tuh hubby yang letak n ratakan.. jerk...resepi aku tak ingat la pulak..jam tuh buat jam tuh salin resepi melalui phone....tak ap next N3 aku edit untuk tambah resepi ekkk...
korang layan la ekk gambar nih....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails