Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Feb 25, 2010

Semalam aku bermimpi =)

kata pujangga " semalam ku bermimpi hai bertemu dengan sang bintang" .Aku cuma ingin berkongsi tentang mimpi aku malam tadi. :) banyak persoalan yang bermain didalam benak fikiran aku. Aku bermimpi ,aku mengandung lagi dan dikurniakan cahaya mata lelaki.... huhhuu
adakah ia petanda bagi aku untuk mengandung lagi? hehhehehe. Kesian sangat-sangat kat My little sweet heart Diera (MLSHD) baru jer nak masuk 6 bulan menjengah dunia.Bila aku mesej pada hubby aku...dia berkata adakah tanda-tanda rezeki dapat baby lagi waktu terdekat ni ? hehehheheh.

Dulu masa aku pregnant kan MLSHD,aku bermimpi dapat hadiah besar dan aku di serang gatal-gatal selama beberapa hari ...hmmmmm...yang ini mimpi direct dapat baby...macam2 kaitannya.......rezeki?kewangan?kegembiraan?anak lagi semestinya....
tak apa kita nantikan apakah maksud tersirat mimpi itu...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails