Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 2, 2010

Macam-macam..

huh! beberapa hari kebelakangan ni, aku di serang gegata..gatal tak terhingga, macam2 petua aku buat dan cuba untuk hilangkan kegatalan nih,kerap berlaku bila bangun pagi.kat tangan , peha dan badan..merah-mertah n timbul-timbul macam kene gigit nyamuk..kalau dah tergaru for sure merebak ke serata tubuh.aduhai..p klinik jgn cakap la,ubat sentiasa ada dan makan, tapi itu lar belum di izinkan Allah untuk pulih kan.

so last week hubby p sienseh ( betul tak aku eja nih ),jumpa nyonya kedai tuh ,hubby bg tau la condition aku mcm mana.pastu nyonya tuh cakap " itu a..dia x boleh makan daging,itu udang,itu sotong dan itu air sejuk, ni ubat kasi makan bila sakit", begitula pesanannya..aku kena alahan makanan..la nih tengah berpantang..banyak mkn sayur n ikan jer.hmmmmmmmmmmmmm.........

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails