Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 30, 2010

Tea Set - present kengkawan

lagiiiii.......aku nak tunjuk kat kengkawan koleksi kecil yg x segah kengkawan yg lain....cume yg beshar2 x der la tepek kat sini....rumah byk....semuanya tak berangkut lagi ke umah BP.... w/pun x segah kengkawan tp aku tetap berbangga mempunyainya..ceh.......kembang idung n ati...hehehhehe

hmmm...koleksi ni ada yg pemberian kawan2 ,pembelian dr sendiri...jumpe?? lom lagi...
sekarang ni bergiat tuk melayani hasrat hati....tp bukan semua sekaligus ye...ada sumber kewangan yg baek n ada lebih boley la beli....hehehhehe

My Bavarian Tea Set rose english....ni pemberian kawan2...suke2....tq my frenz...la ni tgh kumpulkan side set tuk koleksi bunga ni....
set campur2 ...beli ada ..kawan2 bg pun ada....bunge vintage pink...cantikkan...mcm hidup jer kan kaler dia......
x pernah terniat dihati nak li yg bunga purple....tapi masa tgk berkenan..terus beli 1 set....nak beli lg yg bunga laen jawabnya..kene kumpul wet sikit2.....
sekarang nih tgh giat nak cukupkan set bunga rose english dulu....sabo.....pulus perlu..ada pulus boley beli mcm2....tp tu lah,.....yg hakiki tu lebih penting....

k layan dulu yerk....ada koleksi baru ley tepek.....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails