Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 26, 2010

Bertukarrrrrrrrrrrrrrrrr....

Tukar lagi...asek tukar jer... last amik le yang der bentuk awan untuk cat rumahku ini...
dah mcm berada di awangan pulak....hehehhehehe.... siap ikan2 aku pun berenang kat atas awan...naseb tak kene cekut ngan burung2..huhuhuhuhu

aku ni dalam proses upgrade blog..sekarang ni aku sedang mencuba untuk buat label pulak....tengah memahamkan tutorial..agak2 tak paham...tutup jap...kasi rehatkan minda ye tak...
nanti dah free2 boley lah sambung balik...

blog kawan aku pun aku baru buat muka depan jer.... agak2 ok tak..cuba tengok sini

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails