Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 16, 2010

bila otak kanan digunakan

semalam aku plan nak keluar p sarap,tetibe telephone opis berdering...kring,,kring..berlari2 anak aku menerpanya..ceh....jap lg rupanya staff ke student praktical call suh attend course sbb ramai tak dtg n nak cukupkan korum.Kursus tuh pasal pemikiran kreatif..aku pk2 x per lar Ilmu Allah nak bg bukan senangkan..tapi sayang aku dpt attend half day from 2 days..nak mcm mana kekangan laen ada kan...

aku bukan nak cite apa pun,just nak share pengisian sedikit..nama pun half day ( tu pun masuk kol 10.30am abes kol 12.30noon) so 2 jam dia terangkan pasal pemikiran kita nih..duduk je dia bg kuiz dominasi otak..huhuhu terang aku byk guna otk kanan berbanding otk kiri...Penceramah kata otak kiri tuk or yg gila matematik & bahasa..kalu otak kanan tuk org yg suka berangan ( kreatif) & suka lukis2..hoohhohoh aku ni kuat berangan kot...

jadi mlm td mungkin betul gak apa yang dikata ..dok kerana kreatif maka terhasillah reben2 kat akunya frame..ntah la lepas tidokan MLSHD aku dok depan tv sambil belek2 fram..ntah semenenya aku amik reben ( xtra aku kawen dulu2 yg dah lama kat rak tv x berusik) pastu dok tekan2 & lipat segala..n lekatkan kat frame tuh.....so tengokla hasilnya...............walaupun x seberapa..idea sebelum aku mengantuk....
jeng...jeng...jeng..............



No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails