Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 19, 2010

FILTER A dari BBA


hah! ni dia hasil lepas seminggu aku x cuci filter A aku yg ujung sekali tuh..x sempat...smlm sekali bukak n check..fuiyooooooooooo! sudah coklat gelap,baru lepas tukar filter baru jumaat lepas......tp tu la keadaan air zaman sekarang ni kan...nak2 org yg duk kat kawasan yg air dia tercemar...alahai...nak buat mcm mana..hasil creativity tgn manusia juga kan...

ada terbaca artikel yg kata filter nih bukan untuk mengubat sakit ke apa..tp Wallahualam..bg yang berkemampuan pasang la water filter..bukan apa untuk MENJAGA & MENGELAKKAN dr terkena penyakit....zaman sekarang tak macam dulu..bersih..kalu kat sungai tuh..boley minum direct..la ni???? sungai pun x rupa sungai...berkeladak jer air tu...kalu air yg bersih pun klorin byk..so pilihan ditangan kita..kat pasaran byk melambak org jual penapis air..so pilih2 la....sekurang2nya kita menjaga kebersihan air ,kita yang nak guna pakai kan....hehehhehe..k layan.........

p/s : SESIAPA YG BERMINAT NAK PASANG FILTER BOLEY LA BERITAHU AKU...
AKU DER READY STOK...SO BOLEY BYR ANSURAN SEBANYAK RM 100 SEBULAN...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails