Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 23, 2010

Taman RaMa-RaMa BerterBanGan

hohohohohoo...besh kan tajuk tuh..tp x tau la taman nih cantik ke tak..bukan apa pun...ni aku buat la gubahan ..tu pun dek gara2 kepala tengah pening kerana kunci kereta ku miss place...tensyen cari tak jumpe..so olah balik taman rama2 nih....tapi jgn terkejut kerana bunga ni x cukup..maklumla guna bunga telor yg dpt dr majles kenduri kahwen..so ada la kekuranggannya,....

di samping tu aku campur adukkan bersama barang2 hantaran aku dulu - dulu..yang mana sayang nak di buang ..so recycle lah balik....

jom layan........

Taman Rama - Rama...bermacam2 color rama-rama + bunga hantaran + bakul hantaran


huhuhuhuhu ni la hasilnya guna barang recycle..tang bunga tuh ,nt akan di topup bila dpt bunge telor yang bersesuaian..so hasilnya bermacam-macam kaler...merosakkan tema gaya inggeris pulak... sorryyy yer kawan2....bukan apa syg nak buang bunga telor tuh...nak sedekah pun x tau pd siapa.....so hasilnya begitu la....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails