Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 12, 2010

Alhamdulillah! Puas Hati Aku..

Syukur pada Allah yang tidak terhingga..kerana dengan Izinnya aku dapat melunaskan amanah yang di beri..pe lagi selaku penyelaras karnival sukan staff ( futsal wanita)..
terima kasih yang tak terhingga buat sahabat2 yang byk membantu aku...buat itu & ini...
walaupun x se Gah tournement yang maha hebat..tp aku puas dapat melakukannya dgn sedayanya..tahun ni adalh tahun ke 2 penganjurannya ..team yang mara ke pusingan separuh akhir & akhir..hebat2 belaka...tahniah buat team C ( kak aja & kak haz) tahniah!tahniah!tahniah! selaku juara tahun nih..team aku dpt no 2..tahniah buat sahabat2 yg berhempas pulas..sampai la ke sudden deat..akhirnya kemenangn berpihak kepada team c....tahniah!tahniah!

aduhai..1 esaimen lg aku kene setel..buat reprort! huhuhuhu
chow dulu.........................

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails