Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 17, 2010

sakit kepala..mc2 hal la....

aduhai..knp la tetibe rasa x sedap bdn n sakit kepala..penangan dek panas memanjang gaknyer...
semlm cuma sakit tekak..pg nih bgn rasa suara laen jerk...kepala berdenyut2..huh...kene tgk tok nabe nya artikel nih..byk info menarik...

hmm aku rasa mcm nak demam je nih..alahai cian MLSHD..dah la menyusu..kang mkn ubat x elok lak..x mkn lg la x elok...

kebetulan ditambah2 kan lak dgn 1 panggilan yang membuatkan aku bengang..aku x der la nak jd kedekut ke apa ke...org tuh nak pinjam duit alasan laki dah x kije bbrp ari...bukan sekali dua pinjam..byk kali cume aku nih jerk yg malas nak layan..tu la nak tolong salah..tak tolong pun salah..nak wat mcm mana....aku yang sakit kepala..

alahai..cam ne la nak ajar org cam ni ekk...fening dibuatnya........

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails