Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 19, 2010

Spaghetti ayam+tomato xtra

hehhehehhe...tengok aku eja nama mknn ni dalam bahasa melayu...mak aku kata mi kuning + sos totamo ke ni ko buat? huhuhuh mcm mana la aku nak xplen ngn mak aku yg dikategorikan org lama..tp mak aku pulun je,bende dah siap..

ni la menu buka puasa kelmarin.x tau nak makan apa..last2 teringat mee ni dlm fridge yg berapa lama aku simpan kan......kebetulan sakit tekak teringin nak mkn bende2 yang masam kan..so pe lgi pergi market cari terus sos ready made..hahahah..senangkan...balik umah just potong yellow onion + garlic + tomato....as easy to cook....simple...
k selamat menjamu mata...
kalau nak rasa amik la yang kat dalam mangkuk putih tuh..sos dia mangkuk sebelah tu ekk....
kuikuikui...jgn mareeeee.... :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails