Followers

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 17, 2010

Alhamdulillah Rezeki Masuk

Terima Kasih Ya Allah.....Alhamdulillah...bila2 Allah nak bg pasti ada..hanya usaha yg di perlukan...
Bukan apa pun..juz kebetulan kawan aku nak beli Filter A Bio Aura..so dah 2 ari aku x bagi2..baru pg nih berkesempatan nak menghantarkannya...so kawan aku nih pun tgk la filter tuh..terkejut..aku tanya kenapa? pelik ker filter tuh..x der la..dia ckp kenapa akunya yang lama x der logo Hai-O???? uiks..mana boley x der..kawan dia menyampuk yg ko beli tuh bukan BIO AURA>>tp BIOL AUTA..eekkeke ...aku tanya ..ko beli ngn saper..ngn kawan dia..so naper x beli ngn dia jer filter tuh...dia ckp x per la bg org lain pulak kaya..hohoho makcik kayo..kayo..kayo...hurrey!

Murah jer filter A Bio Aura tuh..Terima KAsih Ya Allah..Alhamdulillah....




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails