Followers

There was an error in this gadget

:hit Diz Blog:

hit counter
Get a hit counter here.

Mar 10, 2010

aPa2 ajEr!

Salam semua....hari ini aku amat bz..bukan bz apa pun..bz nak siapkan kertas kerja sukan untuk futsal kat tempat aku kerja ni kan...so banyak bende nak kene setel..maklum la penyelaras sukan futsal kan...so ada jerk nak di siapkan.Esok adalah untuk sesi peringkat separuh akhir dan akhir...
Tahniah untuk pasukan aku..esok kita buat yg terbaik...

Tapi sambil2 buat kertas kerja aku sempat nak blogging juga,sebenarnya byk N3 nak masukkan tapi keadaan x mengizinkan,ada kerja yang perlu di siapkan terlebih dahulu.N3 pasal aku pergi latan ke Menara Tm Lendu & Tm Pengkalan Balak pun aku x masukkan lagi...so ini jer la yang aku sempat buat yang niat nak buat dah lama..ni pun baru tanya ngan kawan aku Che as..terima kasih ye che as kerana sudi membantu...aku baru nak buat blog list..maklumla baru belajar..:P

k jumpa lagi...selamat membaca..............

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

~ Thanks A Lot with Love ~

Related Posts with Thumbnails